sarakowalski

Helgen

Kategori: Mitt liv

 
 
Hej.
 
Jag är mest jävligt trött hela tiden men det är inte så konstigt eftersom att jag sover cirkus 3-4 timmar per natt nuförtiden. Helt sjukt lite men har kommit in i någon konstig dygnsrytm asså.
 
I fredags var jag, Fred, Albin och Elli och såg insidious 2 på bio. (jaa, de visade den på bion i Tranås. helt sjukt ju)
Det var fanimej den äckligaste filmen jag någonsin sett. Ahh, så himla vidrig på bio också. Kunde inte slappna av en enda sekund, var rädd konstant. Ah shit asså. Efteråt gick jag, fred och albin hem till mig och satt och hade djupa diskussioner tills klockan blev typ fem på morgonen. Sjukt gött.
 
På lördagen hade vi föreställning med barnteatern på stadsbiblioteket i Tranås. Barnen var så himla bra även denna gång, otroligt roligt. Efter föreställningen gick vi och tog en fika/lunch och myste lite. Efter det gick albin och jag till skolan och spelade lite tillsammans innan jag gick hem. På kvällen hängde vi hos Miriam och hade det kul. Jag var så himla trött bara. Somnade i henne soffa med hennes nalle Bukowski i famnen.
 
Igår repade vi och sedan gick jag, Albin och Fred hem till Albin och lagade mat. Vi gjorde en svingod blomkålssoppa med basilikaolja. Såg även på Seven, vilken var episk. Sjukt att jag har missat den. En riktigt mysig kväll alltså! Nice.
 
Idag har turnéveckan dragit igång på riktigt och vi har haft två soulföreställningar och en emil-föreställning. Det var ganska roligt när allting kommer omkring.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
lite bildsammanfattning med då. soft.
 
Jag hade en bra helg. Nu ska jag bara överleva veckan också!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: