sarakowalski

Uppdatering

Kategori: Mitt liv

Heeeej. Hej saja. 
 
Jag lever ju, jag lovar. Jag slutar snart fan, ska flytta ifrån Tranås nästa lördag. Det känns så jävla sjukt asså. Fattar ingenting. Ibland är det läskigt hur snabbt tiden går, och hur lite en hänger med på hur snabbt tiden går. 
 
I sommar ska jag jobba, och softa gärnet. Det ska bli himla skönt med lov faktiskt, taggar det! Även om det är lite vemodigt att flytta härifrån också så klart. Lovet kommer ganska lägligt liksom ändå. Hm. Tvetydigt värre. Men det är väl alltid vemodigt med stora förändringar. I höst ska jag gå på lunnevad och det känns ju himla bra också alltså. 
 
Ska försöka njuta av sista tiden, hänga med mina fina vänner och fatta att ett helt år har gått... Kommer bli svårt men det ska jag försöka med. Yeah. Bra plan Sara, tack så mycket. 
 
Nu ska jag packa lite tallrikar. Javisst, det är dags. 
 
 
 
Byebye.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: