sarakowalski

Så jävla sweet

Kategori: Mitt liv

 
Har jobbat jävel hela veckan. I måndags hann jag dock hänga med Linn på kvällen. Vi drack kaffe och sedan hängde i kärleksparken. Riktigt ljummen och härlig kväll. Ellen kom sedan och hängde med oss och det var sjukt trevligt.
Annars har jag jobbat och idag har jag träffat Matilda, Alba och Johanna efter jobbet. Sagt hejdå och insett att vi inte kommer att ses på väldigt lång tid vilket gör lite ont i hjärtat...
 
Imorgon åker jag, min pappa och mina syskon, och Jonna och hennes föräldrar till Polen en vecka. Vi ska till Rowy som är en slags semesterort. Ska åka bil och färja ner och det ska blir riktigt skönt att bara slappna av.
 
 
 
 
 
 
Sådärja, fint som snus!
 
Ska bli såååå skönt med semester. Taggar.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: