sarakowalski

Lite lov

Kategori: Mitt liv

 
Jag är i Norrköping och gör inte ett skit, bara softar runt. Det är så himla gött. Kom hit igår, var sjukt otaggad på att åka hem. Det var någon del av mig som ville vara kvar, men det fanns inte mycket kvar där nu. Ingenting faktiskt.
Jag åkte hem och blev hämtad av pappi vid tåget, åkte hem och la mig i soffan och lämnade den inte förrän jag gick och la mig typ klockan tio. Däckade och sov länge, kände mig utvilad när jag vaknade vilket inte har hänt på evigheter. Tror det har något med min egen säng att göra osv.
 
Har träffat Jonna idag vilket var väldigt längesen, det var sjukt trevligt. Tog en fika och körde en liten uppdatering om allting, var gött! Har hunnit hänga med pappi mycket också och tagit en second hand-runda och inhandlat lite nya böcker och grejer.
 
Imorgon ska jag träffa lite vänner, det blir himla fint.
 
Carpa Norrköping liksom.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: