sarakowalski

Vet precis vad som händer

Kategori: Mitt liv

 
Tjena, moss. Här är jag, kanske är skoj ändå.
 
I helgen var jag i Sthlm och hälsade på min mammi. Vi softade mest, herregud vad vi softade. Sjukt.
Åt indiskt, veganskt på fredagskvällen och min syster med respektive kom å var med. Fint!
Hängde runt på stan på lördagen, jag fick klippa mig och färga håret. Nu är det fräscht och mörkt som tusan, jag trivs. På kvällen softade vi, drack vin och såg en film och melodifestivalen. Gick och la mig ganska tidigt men var vaken länge och såg på Modern family, som jag har bilivt alldeles för beroende av.
 
Åkte hem på söndagen och avslutade dagen med en film hos Elli.
 
Veckan har ni rullat på, har lite avvikande schema för att vi ska köra Tranås melodifestival på lördag, vilket är riktigt roligt faktiskt. Hade genrep idag och imorgon har vi skolkonserter. Kul asså! woho.
 
 
 
 
 
 
 
 
Stockholmshelg i all sin prakt. Skön utsikt i Skrapan mä. Skön mamma mä. Ah så det ska vara.
 
Tjing!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: