sarakowalski

2013 genom instagram.

Kategori: Mitt liv

 
Det kan ju vara roligt.
 
Nyårsmiddagen i Warszawa, vi bokade bord på ett litet mysigt ställe mitt i stan och åt god mat och så. Så himla nice.
 
 
 
VI firade ett nice tolvslag ute med hur mycket människor som helst. Hela Warszawa var ute på gatorna kändes det som. Sen gick vi till en klubb och hängde där resten av natten.
 
 
Jullovet fortsatte. Var bland annat och åkte skridskor med några vänner i Söderköping.
 
 
 
Vi hade vårt projekt med symfoniorkestern. Fyfan vad kul det var.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag var på Mehliana-spelning i Sthlm med Joar, Karin, Matilda och Joel.
 
 
 
Jag firade påsk på Gotland med familjen och sådär. Riktigt gosigt.
 
 
 
 
 
 
Jag fyllde 19, fick ett nytt objektiv till min kamera och var nöjd som få!
 
 
 
Vi åkte till Berlin i maj. Softade, tog det väldigt lugnt. Hade sjukt bra dagar i bästa staden. Ja, nice.
 
 

Jag och Joel var på studentbal med min klass och så. Så himla bra när jag tänker efter.
 
 
 
 
Sedan var det dags för studenten, studentvecka och sedan slut på gymnasiet. Det gick på ett kick, och jag saknar gymnasieklassen ganska ofta. De är ju så bra.
 
 
 
 
 
 
 
Sedan var det sommar. Det var skönt, jag jobbade och hängde med Joel och kompisar. Fint!
 
 
 
 
 
 
 
 
Var i bland annat i Sthlm med Matilda och hängde där, myste, åt god mat och gick på muséer.
 
 
 
Jag började på Sommenbygden. Lärde känna nya vänner snabbt. Bodde utan möbler i en vecka och vi hängde på mitt golv en kväll och det var soft.
 
 
Jag tog ut min tandställning i september. Fantastiskt skönt!!
 
 
 
Jag spenderade nästan hela mitt lov i Göteborg hos Joel, och det var så himla bra.
 
 
 
Hade turnévecka, spelade soul och Emil-teater.
 
 
 
Vi var i Sthlm och gick på Esperanza Spalding på konserthuset. Det var en sådär konsert, men helgen var sjukt bra. Nästan hela klassen var uppe och vi hängde runt och hade det gött! Veronika, jag, Albin och Fred bodde hos min mamma och hade det nice.
 
 
 
 
 
Hade besök av Jonna under en helg, riktigt bra! Hon är så bra hon.
 
 
 
Det blev lucia, vi hade luciatåg och sjöng lucialåtar på radion. Vi fick matchande mössor på Nordea och var fina.
 
 
 
 
 
 
 
 
Det blev jullov, åkte till Sthlm och julbakade i åtta timmar. Nice.
 
 
 
Var på fetaste demonstrationen mot nazism och rasism i Kärrtorp. Joel och jag var där, det var så gött att vara där med honom och det var sååå mäktigt!
 
 

Det var min sista instagram-bild från 2013. Bra år känner jag rent spontant! yey.
 
Tjing.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: