sarakowalski

Tills det känns bättre

Kategori: Mitt liv

 
I måndags bestämde jag mig för att ta en trip upp till Sthlm på en lite mini-semester. Behövligt kände jag. Gick på stan, hade rätt mycket egentid. I stora städer känner en sig inte lika ensam på nåt sätt.
Vi åt äkta kinesisk mat på kvällen på söder. Så himla gott. Hemlagad tofu och grejer.

På tisdagen träffade jag mina änglar Matilda och Johanna. Vi tog först en långlunch på Chutney. Sedan gick vi och kollade lite second hand på söder. Sedan skiljdes vi åt och jag åkte hem till mamma och vi köpte stenungsbakad pizza, drack vin och kollade på fotboll.
 
På onsdagen träffade jag min kära syster på hennes jobb på Östermalm (ligger på finaste gatan alltså) och vi gick till vapiano och köpte med oss god lunch, satte oss på en bänk i Hummlegården och myste. Åkte hem senare på dagen och hängde lite med pappa innan jag träffade Linn, Karin och Matilda på kvällen.
Ja, jag har det bra nu alltså.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wii. Lovely.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: