sarakowalski

En söndag

Kategori: Mitt liv

 
Jag gillar att vara här i Norrköping. Allt blir så lugnt och skönt på något sätt.
Idag körde jag bil för första gången någonsin. Det var hemskt läskigt. Körde i 8 km/h, jag tyckte det gick så extremt snabbt. Kul grej.
 
Sedan åkte jag till Matilda och hängde där med henne, Ellen och Linnéa. Vi gick till Ica och handlade lite goa grejer till att laga en lunch. Det blev lite plocksallad typ, veganskt så klart. Så himla gött! Bra att mina vänner är så förstående.
 
Vi pratade mycket så klart, om allting, om hösten och om livet. Pratade om att resa och jag blev sugen på att resa i höst, hm det var inte bra att få mer idéer än vad jag redan har. Timmarna flög iväg, till slut var det dags att åka hem.
 
Så himla fint att träffa dem. De är fan helt sjukt jävla bra. Juste.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åhh, finaste!
God jävla mat också. Bra jävla söndag också.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: