sarakowalski

Sista veckan

Kategori: Mitt liv

 
Jahopp, så var den sista tiden i skolan slut. Gick väl ungefär så snabbt som jag trodde. Har hunnit med att göra mycket roliga saker, vilket har varit värt. Har hängt mycket med alla i klassen och gjort bra saker. Sett på film och softat. Har varit och badad mycket, eller jag har hängt med i alla fall. Himla fina kvällar/eftermiddagar har vi hängt vid sommensjön. Har haft femkamp mot andra klasser i skolan, vi gjorde då världens gulligaste tårta. 
Vi har också haft grillkväll hos vår lärare Magnus, han hade fixat pastasallad och tårta och grejer. Bättre lärare får en leta länge efter. Hade även lite sköna lekar och tävlingar där i hans trädgård och det var roligt värre. 
Har också varit en sväng i Vadstena med Fred. Eleonor och Freds vän Tom och de andra klassiska pianisterna på skolan där hade en liten avslutningskonsert. Det var en sjukt fet konsert asså! Fantastiskt bra spelade alla. Vadstena är ju så himla fint också.
 
Igår hade vi avslutningsfest, med maskeradtema stereotypiska, svenska bönder typ. Sjukt roligt. Var först i en park och spelade kubb och drack elk brew (Fyfan vad vidrigt, men är det tema så är det!) När det blev för kallt gick vi hem till mig och fortsatte där. Riktigt trevligt! 
 
Känns fortfarande helt sjukt att vi ska sluta. Kommer nog sakna mina klasskompisar alltså. Får hoppas att många av våra vägar korsas någon mer gång.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Avslutar med en bild på Oskar som äter en rak banan. Jag vet, rak! Hur sjukt är inte det!? Fascinerande.
 
hejdå.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: