sarakowalski

Ledighet

Kategori: Mitt liv

 
Ja men jag hade ju en ledig helg. Och för tusan vad nice det var! Gjorde bara roliga, värda saker och det behövde jag efter allt jävla jobb. (Ja, jag sa det).
I fredags var vi först bjudna på brunch hemma hos Johanna. Såå bra, hon hade till och med gjort veganska scones som var himlans goda. Vi hände hos henne en stund tills vi drog in till stan och strosade. Sedan på kvällen gick jag, Matilda och Linn till världens och drack ölkannor. Sedan var vi på gaybar där det var ganska folktomt men vi dansade ändå. Vem behöver annat folk egentligen. Ja men det var random men ruuuuligt.
 
På lördagen mötte jag upp Matilda, Alba och Johanna för att ta en lite roadtrip och kolla lite loppisar och sådär. Vi stannade på några på vägen också, åt lunch vid en vägkant och kom slutligen fram till målet Gamleby. Loppisarnas metropol. Gosig liten stad. Vi gick runt där, kollade lite och sådär. Sedan satte vi oss och fikade på ett ställe vid en bäck och sedan åkte vi och badade litegranna innan vi åkte hemåt.
På kvällen så var det Djungelklubben på trappan, så vi hängde lite här först innan vi drog dit och dansade natten lång. Fint.
 
Halva söndagen spenderades i soffan med Modern family. Framåt kvällen hoppade jag på spårvagnen till Matilda och vi gick och handlade mat och åt så det stod härliga till. Bestämde även att vi ska resa en sväng i Augusti.

Ja, men bra helg. Riktigt jävla bra faktiskt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ae guuuu så fint det kan vara!!

 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: