sarakowalski

Göteborg fan

Kategori: Mitt liv

I veckan var jag i Göteborg några dagar och hälsade på Joel. Han hade konserter som jag var på, vilka var helt sjukt bra. Ena konserten hade han skrivit ett stycke till, för stråk och blås typ och jag blev så sjukt imponerad. Så jävla bra, förstår inte. Andra konserten spelades Wayne Shorter och det var också sjukt fett.
 
Annars softade vi bara, vilket såklart var så himla nice. Hängde lite med Joels vänner typ och sådär. Fick även lite ensamtid då jag passade på att gå runt lite i trädgårdsföreningen mitt i Göteborg. Så himla fint, jag dog lite. Och blev så himla kär i staden. Igen typ.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det börjar bli höst. Jag njuter i fulla drag.
Fina Göteborg. Finaste Joel. En ganska bra sammanfattning av vistelsen.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: