sarakowalski

Förberedelse

Kategori: Mitt liv

 
Den här veckan har varit ett enda långt rep känns det som. Har repat till klockan tio typ varje kväll och har även på något konstigt sätt hunnit med andra saker. Tur är väl det.
I onsdags hade vi genrep för barn på våran barnföreställning Emil i Lönneberga. Jag satt mest och grät hela föreställningen för att barnen var så underbara. Så engagerade och intresserade liksom. Så himla söta.
 
I torsdags hade vi genrep på våran högstadiekonsert Soultrain. Vi spelar soul. (utan soul, för det gick så sjukt dåligt) Nae, men det var lite synd faktiskt. Det blev osvängigt och osäkert. Kvällen innan hade vi repat till elva och stämningen var inte supertrevlig. Jag tror att vi har lagt upp hela projektet lite fel från början vilket kan bero på massa olika saker. Synd är det i alla fall, för det blir inte så bra som vi tänker oss liksom.
 
Igår var jag, Fred och Albin i Jönköping och lyssnade på Viktoria Tolstoy med Habo big band. Andra akten var slick funk med Magnum Coltrane Price och Jonas Wall. Viktoria Tolstoy är verkligen helt fantastisk! Jag trodde inte att hon skulle vara så himla bra som hon var, det var helt sjukt. Hennes teknik är helt ofattbar och hon passar att sjunga storband som ingen annan. Storbandet var också så himla bra, vilket var en glad överraskning. Sjukt värt! Åkte billigt dit också, och konsertbiljetterna var billiga. bra somfan.
 
Idag hade vi vår första barnföreställning och imorn har vi ytterligare en. Nästa vecka är det alltså turnévecka runt i länet. Gött ändå.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Veronika var trött efter många timmar rep av Emil.
 
 
 
 
 
 
Där var lilla resan till Jönköping ja. Jag gillar den staden asså. Bra konsert somfan också, måste säga det igen. woho.
 
 
 
Gänget efter föreställningen idag. Tog en kollektiv fika.
 
Så här ser mitt liv ut just nu. Jag gillar det.
 
HEJDÅ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: