sarakowalski

Stockholmshelg

Kategori: Mitt liv

 
Hade en så jävla bra helg i Stockholm med mina vänner. Jag sov hos mamma och hade sällskap i form av Fred, Albin och Veronica. Det var många från skolan som åkte till Stockholm över helgen vilket var gött alltså.
Vi var på en konsert på fredagen med Esperanza Spalding med Geri Allen och Teri Lyne Carrington, på konserthuset. Konserten var helt okej, blev lite besviken tyvärr! Men det fanns vissa guldkorn, till exempel ett sångsolo av Esperanza som var helt sjukt bra. Herregud.
Efter konserten åkte vi till söder och satte oss på en bar där och så. Åkte hem och åt paj och sen sov vi. Veronica och jag gosade i en säng och jag hade en extremt liten filt som täcke. Nice.
 
Dagen efter gick vi upp, åt frukost som bara den och åkte in till söder och gick i musikaffär. Bland annat i 4sound slagverket och det var roligt att se Fred bli som ett barn på julafton. Roligt alltså. Åt också sjukt god indisk mat till lunch.
Jag gick sedan på en körkonsert och mötte upp folket igen på vapiano där vi åt middag. Gick sedan till Söderkällaren och drack öl igen. Sjukt skabbigt ställe faktiskt men det var såklart trevligt ändå med det sällskapet fan.
 
På söndagen tog vi det bara lugnt, lyssnade på musik och hade det gött på morgonen. Åkte sedan till söder och gick runt där lite. Fikade och promenerade lite och sådär. Åkte hem till mamma, blev bjudna på pizza och åkte sedan hem på kvällen.
 
Sjukt nice helg alltså, jag har ju så roligt med de där människorna. wii
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
'
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Yeah! Det var alla mina bilder jag hade från helgen. Random men sånt är ju gött.
Finfint alltså.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: