sarakowalski

Klurar inte ut begreppen

Kategori: Mitt liv

 
Fick äntligen träffa finaste Marcus idag. Vi tog en lång fika, tog igen lite förlorad tid och pratade minnen såklart. Hann tala om det mesta faktiskt, vilket kändes så himla bra. Det känns alltid bra att träffa Marcus. Varje gång vi ses eller pratar med varandra så känns det inte som att någon tid alls har gått. Vi skrattar alltid så himla mycket, han är så fantastiskt rolig och vi har liksom så mycket gemensamt. Jag blir inspirerad av att han är så driven och vill så mycket också, det är så himla nice. 
 
Ikväll ska jag träffa massa gamla klasskamrater som jag inte har träffat på länge. Det ser jag verkligen fram emot! Woho!
 
 
En av mina absolut bästa vänner. Jag är så glad över att han finns. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: