sarakowalski

Höstlov i Göteborg

Kategori: Mitt liv

 
Kom hem igår från en vecka i Göteborg. Jag har haft det så himla bra verkligen.
Jag fick hänga runt lite för mig själv för att Joel repade rätt mycket och sådär. I början var det tråkigt men sen kom jag på att det fan bara var att carpa gbg liksom. Det gjorde jag den tiden då Joel hade rep. Jag hängde runt, drack kaffe, shoppade, gick runt och trivdes i staden bara. Annars har jag såklart hängt med Joel och vi har softat och sådär och haft det sjukt nice. Den sista kvällen åt vi middag och gick på bio och grejer. Fejnt.
Tråkigt somfan att åka hem, så är det alltid. Usch vad det är hemskt.
 
Nu är jag hemma i Norrköping. Ska träffa lite vänner innan jag åker tillbaka till Tranås imorgon.
 
Tjing!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ja, äte mat å dä.
Finaste människan på jorden tror jag. Ja, utan tvekan.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: