sarakowalski

En helg

Kategori: Mitt liv

 
 
Jag var långledig i helgen och åkte till Göteborg på torsdagskvällen. Åkte till Joel och vi tog det lugnt och sådär. Lagade goda halloumiburgare och det var nice. Woho.

På fredagen åkte jag till min bror där jag skulle spendera resten av helgen. Vi gick ut, åt på en sjukt nice vegetarisk restaurang i Haga innan vi tog en pubrunda och drack öl.
På lördagen softade vi och sedan åkte vi in till stan. På kvällen åkte vi till Liseberg och gick på den mest maxade julmarknaden jag har varit på i hela mitt liv. Det var sjukt. Kändes som att vi var med i någon sjukt gosig Disneyfilm vilket såklart var sjukt gött.
Kvällen spenderade vi hemma i Jonas soffa. Kollade på serier, drack öl och whiskey och spelade ps3. Ganska gött ändå. Åkte hem på söndagen och hade sällskap av Fred på hemvägen vilket var gött eftersom resan tar 4.30. fan asså.
 
Så sjukt bra helg!
 
 
 
 
 
 
 
 
Skön marknad och skön brorsa.
Värt!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: