sarakowalski

yes

Kategori: Mitt liv

 
Jag har överlevt, knappt, den här veckan vilket egentligen är helt otroligt.
Jag har haft terminsuppspelning, debatt i religion, argumenterande tal i svenska c, haft världens sjukaste prov i musikteori, en bal, och en inlämningsuppgift. (den är dock inte klar men vadårå)
Ja, jag överlevde. Med nöd och näppe.
 
Ikväll är det bal igen. Studentbal. Så himla galet att tänka att det är vår tur nu. Det är VI som går på balen, inte står bredvid och tittar på.
I alla fall, det kommer nog bli trevligt. Nästan hela klassen ska gå, vilket är så jävla gött. Jag går med Joel, matchar fluga och grejer. Maxat.
 
Nu ska jag ta en lite tupplur, sen är det dags att börja fixa sig. Herregud. Jag gör allt sånt själv, badass.
 
Så här såg jag lite ut på vårbalen. Bilder kommer, somfan. När jag har tid igen.
 
 
 
 
 
 
sådär någonting. Klänning från monki faktiskt. Random. Hade klackar också och kände mig som två meter hela kvällen. Men det var en trevlig kväll.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: