sarakowalski

så länge det är här är det hela världen

Kategori: Mitt liv

 
Dagen har varit upp och ner, fram och tillbaka. 
 
Slutade runt ett, Lajni och jag satte oss i gräset utanför skolan i typ en kvart innan Ellen kom och vi tre beslutade oss för att åka hem till Lajni istället och plugga musikhistoria. Pluggade effektivt samtidigt som vi hade det riktigt trevligt. Satte oss på altanen och skulle ta en paus, satt där och pratade lite tills vi märkte att det hade gått en timme helt plötsligt. Jag åkte hem senare och tog det lite lugnt innan jag åkte till Vasaparken. 
I Vasaparken väntade några gamla klasskamrater från grundskolan, och mina gamla lärare. Vi skulle nämligen ha återträff med det sköna gänget. Satt och hängde och det kom fler och fler människor, gött. 
 
Snackade om framtiden och gamla minnen så klart. Ja det var trevligt som tusan. 
 
Sitter just nu hemma i min soffa och fryser. Har precis ätit mat som faktiskt var riktigt god, trots att jag själv lagat den. Nu är jag extremt mätt. Nice. Ensamkväll osv, sovdags snart alltså.
 
 
 
Gömmer mig lite. 
 
hej.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: