sarakowalski

Nu äre slut på´t

Kategori: Mitt liv

 
Igår hade vi den sista föreställningen av Spelman på taket. det gick bra, alla var rätt taggade och så. kanske mest publiken. Men det var rätt roligt.
 
Efteråt hade vi den traditionsenliga musikalfesten, och den hölls hemma hos mig. Vi var minst 40 pers här, om inte mer. Jag var lite oroligt för att det skulle bli trångt men det blev det verkligen inte. Vi fick plats och mer därtill.
Hade en riktigt rolig kväll och jag tror de flesta hade det. Sjukt bra. Skönt folk asså.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(bilden på Alba, Hannes och mig är ju skönast)
Sjukt bra kväll alltså!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Frida säger:

    Haha. Åh, festbilder <3 tack igen för en awesome kväll!!

    Svar: haha, bästa ju! tack själv du!!! det var riktigt roligt, du är jävligt skön.
    None None

    2013-05-06 | 14:06:25

Kommentera inlägget här: