sarakowalski

Lördagskväll med Jonna

Kategori: Mitt liv

 
Igår pluggade jag typ hela dagen. Träffade Johanna bl.a. och vi gjorde musikhistoria vilket var behövligt. 
 
På kvällen åkte jag till Jonna. Jag skulle nämligen bli bjuden på middag och fira min födelsedag lite i efterskott. Jag kom dit, och hon hade gjort det så fint med ballonger och fin dukning och fin mat. Massa sushi stod på bordet och det var så sjukt gott. Efterätten var sedan brownies med kakdeg i, med hallon och glass till. En himmelsk middag helt enkelt.
 
Jag fick presenter också, vilket var sjukt nice. Fick en flaska absinthe från Spanien, 80 procentig hoho. Fick också en biocheck och ett löfte om att vi ska se någon nice film i framtiden. Sjukt bra. Vi såg på eurovision, gav betyg på egenskrivna tabeller och skrattade åt Jonnas galna djur. 
En riktigt fin kväll, Jonna är fan bäst i världen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ja, som sagt. bäst i världen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: