sarakowalski

Jag ska åka hem

Kategori: Mitt liv

 
Imorgon drar jag och några av mina kära vänner hem till Berlin. höhö. 
Det blir riktigt nice, ska bara softa runt vilket kan behövas efter (och mitt i) dessa stressiga dagar. 
Jag har inte börjat packa än, ingen överraskning direkt. Jag fullkomligt AVSKYR att packa. 
Speciellt när folk (hrm) har fått för sig att vi måste ha väldigt genomtänkta kläder med oss. 
Jag har inte ens några kläder typ. Och mitt intresse för det är ungefär lika med noll. Får se vad jag slänger ner. Ett gammalt krus. En bänk kanske, vad vet jag.
 
Kanske måste sätta igång nu, måste ju hinna öva och grejer innan ikväll. Plugga kanske. Lite gemu kanske. NOT. Jorrå, ska försöka. NOT. hähä
 
 
 
 
 
Idag är jag på konstigt humör.
Packa var det ja.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: