sarakowalski

första maj

Kategori: Mitt liv

 
Ledig dag vilket var perfekt kände jag. Vaknade rätt tidigt, åt frukost med bror och pappa. Vi bestämde oss för att åka ut till aborreberg och njuta av det fina vädret. Det gjorde vi och fint var det.
 
Kom hem och jag tog en joggingtur, perfekt joggingväder. Perfekt uteväder överhuvudtaget. Kom hem men tog mig ut igen så snabbt jag kunde, jag tog en fotopromenad vilket var så hemskt längesen. (bilderna från den kommer någon dag snart). Efter jag hade fotat i nästan en timme satte jag mig på en bänk i klingsbergsparken och läste den store Gatsby innan jag vandrade hemåt igen. Tagit det lugnt på kvällen och sett christmas specials av The office och jag blev lite gladare än vad jag blev av det andra slutet. nice.
 
bra dag. skön dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ja sådär kan det se ut.
tar väldigt lång tid att lära känna det nya objektivet alltså. men det blir nog bra tillslut.
 
nu ska jag lägga mig och se på house of cards och sen sova. nice.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: