sarakowalski

bloggtips

Kategori: Mitt liv

 
Sitter och filar lite på mitt tal igen. Egentligen tror jag inte att det behövs, men jag gör det ändå. Bara för att det är så intressant. När jag arbetar med det får jag sitta och läsa böcker om feminism och olika bloggar. Jag går kanske till överdrift och läser bloggarnas arkiv ett år tillbaka och läser böckerna från pärm till pärm, men vad gör det. Det är sjukt bra läsning. Så då är det okej. 
 
Har fastnat för några bloggar, som är så himla bra. Inspirerande och sanna. En som jag har fastnat speciellt för är zettermark.blogg.se. Hon skriver så otroligt bra, om saker som är så himla viktiga. Klicka in där, det är värt det! Gillar speciellt hennes inlägg om att facebook spärrade 33 anledningar till att vara feminist. (att de gjorde det är för övrigt helt vrickat) 
 
En annan blogg jag verkligen kan rekommendera är ladydahmer.alltforforaldrar.se. En riktigt inspirerande blogg, och hon skriver också väldigt korrekta saker. Man tar till sig allt hon skriver, vilket man med all rätt ska göra. 
 
hanapee.com är en tredje blogg jag verkligen kan rekommendera. Hon får fram sina åsikter, som alla är väldigt vettiga. Samtidigt skriver hon med en väldig humor och hon verkar så himla rolig som person. Det piffar upp lite.
 
Väldigt värd läsning får man på de här bloggarna, det är ett som är säkert!
 
adjö!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: