sarakowalski

torsdagen

Kategori: Mitt liv

studiedag igen. 
vaknade upp med johanna, tog en liten soft frukost. jag packade det sista och sen begav vi oss mot stan.
jag till Kristina för att repa med sköna brudar. karin, jag, matilda och saga ska nämligen ha spelning på en sjukt mysig indisk restaurang på fredag. nice. 
repet gick bra, och det ska bli riktigt roligt. 
 
jag åkte sedan till tågstationen för att ta ett tåg till stockholm. 
träffade Eleonor och Julia, som var i storstan för att söka musikhögskolan. vi tog en fika på string och sedan gick runt och kollade lite secondhand på söder. 
Julia åkte efter ett tag och jag och Eleonor fortsatte. gick en sväng till och satte oss sedan på wayne´s för en liten espresso och lite mer snack. 
sjukt bra!
 
sen mötte jag upp Joel i Kärrtorp, han hade också sökt lite musikhögskole, vi gick till en italiensk restaurang. Efter en halvtimmes promenad (jag trodde att jag hittade) kom vi fram och där satt mamma och systra mi och väntade. åt pizza med kronärtskocka och champinjoner och myste. 
gick sedan hem till mamma och urbans lägenhet och drack kaffe, innan vi sa godnatt. 
värd dag somfan. 
 
 
 
 
 
 
repbilder. soft. 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: