sarakowalski

tisdag

Kategori: Mitt liv

 
träffade Matilda och Johanna på morgonen, drack espresso och pluggade religion. prov sen, gick sådär. kändes som man skrev för lite, fast tiden inte räckte till att skriva mycket. knepig situation. menmen, skönt att det är över. 
svenska c sedan med ett litet mini-prov på stiltransponering. riktigt svårt. men ändå ganska roligt på något sätt.
 
åkte sedan till De Geer för att få ut våra studentmössor. helt sinnessjukt men så är det. känns extremt overkligt. 
på kvällen var det solistkonsert i aulan. så himla sjukt jävla bra klasskamrater jag har alltså. alla bara levererade, bam! blev imponerad av varenda nummer. riktigt bra helt enkelt. fett.
 
nu ska jag försöka börja på min slutrapport och son-projektet som ska vara inne på fredag. bra framförhållning som vanligt med andra ord. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
några av mina fantastiskt duktiga vänner.
 
hej.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: