sarakowalski

onsdagen

Kategori: Mitt liv

 
studiedagar är så himla bra. blir lika glad av dem varje gång.
i onsdags mötte jag upp matilda och johanna och vi satt och pluggade religion tills vi inte orkade mer. sjukt duktiga och effektiva var vi alltså. 
sen åkte jag hem, softade ett tag innan jag mötte upp lite människor på Broadway för att hänga och dricka lite bärk. vi drog senare vidare till hugo och dansade och drev med folk, riktigt nice. 
avslutade kvällen på mcdrive med johanna, marcus och sara, med att lura till oss en extra cheese och en sundae med kolasås. skrattade gjorde vi också, så att magen värkte efteråt. så himla roligt. 
 
johanna och jag blev avsläppta hos mig och somnade på två röda sekunder. 
mysepyse. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: