sarakowalski

fet helg

Kategori: Mitt liv

 
en go helg, och nu är den slut lika snabbt som den började. 
i fredags träffade jag några vänner på tacobar, och vi drog se vidare till puls (!) för maktkampen, mellan de fyra kommunala gymnasieskolorna. hejade som tusan på Jonna när hon hävde öl och victor likaså. det var mycket folk på puls, och många man kände igen vilket var roligt alltså. åkte dock hem rätt tidigt, för var så trött att jag knappt kunde stå på benen. 
 
igår hängde jag med Joel på dagen, och vi lagade mat och hängde. kollade resor och drömde mig bort lite. 
sen åkte jag till Jonna, för att hjälpa henne inför kvällens tjejmiddag för att fira henne och se melodifestivalen och så. det var riktigt trevligt, maten var sjukt god och väldigt trevligt sällskap. Jonna hade även ordnat extremt fina tabeller så vi fick sätta betyg på bidragen. riktigt nice! 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
fina vänner jag har!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Tack för allt, du är bäst, PUSS <33333

    Svar: nej, DU är bäst!! pusspusspuss <33333
    None None

    2013-03-10 | 17:48:39
    Bloggadress: http://jkmcbrain.blogg.se

Kommentera inlägget här: