sarakowalski

fem, ja fem

Kategori: Mitt liv

5 saker som...
 
Upprör dig:
 
1. Att jag måste göra saker som jag verkligen inte vill göra. (t.ex. spendera 100 miljarder timmar på musikalrep)
2. Rasism. Okej, klyschigt kanske vad vet jag. Men hela grejen är bara så extremt dum, och de som har sådana tankar är bara så naiva och korkade. Blir riktigt arg och chockad när jag hör att sådant finns närmare mig än vad jag tror.
3. Betyg, och den stress och hets dem för med sig.
4. Stereotypiska tankar. Det finns inga mallar för hur man borde vara och stereotyper borde inte existera överhuvudtaget. man är väl som man är, strunt samma hur man borde vara bara för att man "passar" in i en viss mall. ae, sånt tycker jag inte om. 
5. Snöstorm och kyla. 
 
Gör dig glad: 
 
1. Kärlek.
2. Människor som bryr sig. Som frågar hur det är, och verkligen menar det. 
3. Vår. Visserligen är den verkligen inte här, men tanken på att den kommer snart gör mig glad.
4. Min klass och mina supersköna underbara vänner. aahhh
5. Att ha mycket tid till att göra meningsfulla saker. saker som är meningsfulla för mig, och inte för någon lärare eller någon annan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: