sarakowalski

en fin måndag

Kategori: Mitt liv

 
måndagen var riktigt trevlig. jag hade svenska c på morgonen och i fick en uppgift som gjorde att alla fick totalpanik. sådant är ju alltid extra trevligt. 
var så himlans trött efter tre timmar sömn under natten så åkte hem efter svenskan. tänkte sova en timme och sedan plugga, äta lunch och öva innan jag skulle träffa Jonna klockan två. somnade 9.40 och vaknde 13.22 av att Jonna ringde och sa att hon hade slutat. var yr och desorienterad när jag vaknade. soft.
 
åkte iväg med Jonna och åt lunch på Wayne´s. tog en standard, sallad med rödbetor, chevré och valnötter. så sjukt gott. min favoriträtt typ. hängde där med Jonna ett bra tag, det behövde kände jag. behöver alltid hänga med den fina bruden alltså. så bra.
 
sedan gick jag till Lennings för lite musikalrep. det var roligare än förväntat, bara för att alla var så himla duktiga. duktiga på teater som tusan alltså. det var riktigt roligt att se. 
 
mötte upp Joel sen och vi gick till ica, köpte lite mat och gick hem till honom och lagade en fet gryta med massa gott i. en fin måndag helt enkelt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nice somfan.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: