sarakowalski

en fet söndag

Kategori: Mitt liv

 
i söndags var jag i Stockholm över dagen. sådant borde man göra mer alltså.
jag åkte på förmiddagen dit. träffade mamma och hennes sambo och gick lite på loppis och kollade in lite arkitektur innan vi begav oss mot ett brunchställe för att äta och spela boule. (ja, det var kombinerat brunch och boule.. sjukt värre) 
Vi firade mamma lite som hade fyllt år dagen innan och åt sjukt mycket gott och jag vann (såklart) över alla på boule. nice.
 
lite senare på eftermiddagen mötte jag upp Karin, Matilda och Joar. vi Brad Mehldau-gänget skulle gå på en till konsert med den mannen. Joel mötte också upp oss där senare. det var sjukt fett alltså. jag gillar nytänkande musiker, riktigt spännande och fet musik. ett samarbete med en trummis som heter Mark Guilana och musiken var liksom en blandning av Brad och elektro. cleana trumbeat och snygga pianomelodier. sjukt bra bara helt enkelt.
 
vi åkte hem sen på kvällen och jag hade en riktigt fet söndag med andra ord.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
fina vänner och bästa Brad alltså.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: