sarakowalski

studentbal 2013

Kategori: Mitt liv

 
 
Det var ju så himla trevligt. Att få klä upp sig och fixa sig till max. Hur roligt som helst. Hängde med sköna människor hela kvällen, åt mat och dansade vals till musik vald av Mr. D. Hade himlans tur med vädret så det var ju värt.
Mötte klassen innan vi skulle gå in på röda mattan. Jag hade tvingat på Sara min kamera och hon knäppte massa bilder på alla fina vänner.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Åh jag har så mycket bilder. Det är därför jag bombar här. Men det är ju lite skoj ändå sådär.
Terzic knäppte på som en galning, och det är jag superglad över.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: