sarakowalski

Nutid

Kategori: Mitt liv

 
Sommarlov. Jag jobbar ju, men det är ändå sommarlov. Ska snart förstå det.
Jag hänger runt och glider runt och tjänar pengar. Naerå, men det är faktiskt ett roligt arbete. Till och från. Ibland kan det vara långtråkigt men då tar man sig en rejäl pratstund med någon av de sköna gamlingarna. De har ganska mycket att berätta när allt kommer omkring. Och det är väldigt roligt att lyssna till det.
 
Den här veckan har jag varit väldigt trött, man blir det liksom. Men snart kommer jag in i rutiner osv, och då blir det nog bra. Gjorde ett skriftligt prov om delegering igår, och klarade det så det var ju roligt. Nu får jag alltså även ge ut mediciner, spännande.
 
Idag är det midsommarafton och jag jobbar kväll. Imorgon jobbar jag morgon så får se hur det blir ikväll. hoho. kanske softa. kanske åka till kolmården till Clara. vem vet.
 
 
så jävla seriös. Kom på att jag inte har lagt upp bilderna från Berlin-resan heller. crazy.
Det kommer snart då.
 
hej.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: