sarakowalski

Hej

Kategori: Mitt liv

 
Jobbade delad tur i lördags (8-13 och sen 16-21). Det kanske låter jobbigt, det var det också. Men på det lilla hålet där emellan arbetspassen fick jag tid till att åka och hälsa på Matilda lite och äta henne ur huset. Vi gjorde en massiv sallad med massa grymt goda saker och pratade ikapp lite. Gosigt!
 
På söndagen jobbade jag till fyra ungefär. Joel kom med mat till mig på min lunchrast. (Gulligt och underbart gott. Wii) Efter jobbet gick vi och käkade vegansk mat hemma hos hans mamma, så jävla gött. Sedan cyklade vi till Ellen och hängde med sköningar. Vi bakade kladdkaka och hängde på hennes altan. Ae det var riktigt trevligt alltså.
 
Dagen efter var jag ledig på riktigt för första gången på hela veckan. Joel och jag åt frukost i typ tre timmar och kollade på twin peaks. Jag behöver ju inte säga att det var hur nice som helst. Drog även en liten lässtund med en varsin harry potter-bok. Gick sedan och åt vegansk mat igen. Galet lyxigt. Somnade tidigt och idag gick jag upp 05.15 igen. Det är så jag gör. Woho.
 
 
 
 
 
 
 
 
Cosy.
 
 
 
 

Kommentarer

  • linn säger:

    fan vad mysiga ni är <33333 saknar dig!!!

    2013-06-25 | 20:01:35

Kommentera inlägget här: