sarakowalski

Valdermarsvik

Kategori: Mitt liv

 
I måndags åkte jag, Joel och min far till Valdermarsvik och brårums gård för att hälsa på våra vänner Ewa och Janne. Vi kom dit, fikade i solen på deras baksida och sedan åt vi lunch. Cyklade ner till Valdermarsvik och köpte glass. Joel och jag åkte och hälsade på hans gammelmormor och hängde där ett tag innan vi cyklade tillbaka.
Vi spelade massa dragspel och gitarr och bara softade.
 
På tisdagen åt vi frukost i solen och sedan tog vi en promenad till deras torp i Petterslund. Där har jag sagt att jag ska bo någon gång. Utan el och vatten, det vore någonting. Ajja, vi fikade där lite och sedan vandrade vi hemåt igen. Åkte hem på eftermiddagen sen och har haft två sjukt trevliga dagar. Blev mycket mat och fika under vistelsen, men det blir det alltid när man är där. Så skönt att bara vara på landet och ta det lugnt.
Så himla nice.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hela gänget samlat.
Så himla fina människor. Ja, gött man kan ha det alltså.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: