sarakowalski

Ledighet

Kategori: Mitt liv

 
Har varit ledig i två dagar, så skönt. I onsdags var Joel och jag i Sörping på dagen. Hängde med hans pappa, åt på Frasses, lyssnade på feta gitarrsolon och smaskade på jordgubbar och glass. Åkte sedan till borgsruinen där det skulle vara allsång på kvällen och Joel skulle medverka. Publiken kom 45 minuter innan det började och medelåldern var nog runt 68. Det gjorde dock ingenting, och konferencieren Glade Glenns käckhet gjorde att jag trivdes rätt bra. Det var mysigt liksom, klämkäckt och gött på något konstigt vis.
 
I förmiddags träffade jag Linnéa på stan och vi gick runt ett tag. Fyndade smycken och gick sedan och åt lite toast med pesto och mozarella på en uteservering. Hon är så himla underbar och vi hade det hur trevligt som helst.
 
Träffade sedan Jonna och tog en riktigt långfika, var så längesen jag träffade henne asså. Så himla sjukt bra hon med.
 
Ae vilka sjukt bra lediga dagar jag har haft känner jag. Imorgon är det tillbaka till jobbet och jag ska jobba hela helgen. Soft.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
så fina!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: