sarakowalski

Jag lever

Kategori: Mitt liv

 
Nu är jag ledig tre dagar i rad, vilket faktiskt gör mig väldigt uppåt trots allt. Har gjort massa nice den senaste tiden och sådär. Läser Harry Potter så det står härliga till gör jag med.
Idag har jag varit i skogen och plockat svamp och ska snart träffa lite vänner och vi ska sätta oss i en park någonstans.
 
Att vara ledig är så himla skönt det skulle jag vilja vara hela tiden hehe. nejnej, man ska vara glad över att man har jobb som min mor skulle ha sagt. Jo, så är det väl. Eller nåt.
 
Funderar på framtiden väldigt mycket nu i dessa dagar och förundras över varför svaret inte kommer naturligt för mig. Funderar på varför det gör det för alla andra. De kanske har lite mer medvind. Och bättre betyg. Och valmöjligheter. ajja, skitsamma.
 
En sjukt bra grej jag har gjort den senaste veckan är att äta sushibuffé med Joel. Så jävla värd grej.
 
 
 
 
 
 
favoritmaten och favoritgrabben. kan inte bli bättre.
 
Nää nu måste jag fixa lite granna.
 
heeeeeej då
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: