sarakowalski

underbara håltimme

Kategori: Mitt liv

 
ibland är håltimmar så himla onödiga. och ibland är de så himla bra.
idag var en passande håltimme-dag. hade gemu-lektion och pianolektion och vandrade sedan hemåt med sjukt fet musik i öronen och bara var så himla glad. glada dagar är alltid så bra. åt mat, såg på frasier och sjöng och dansade i mitt vardagsrum (okej, lite tvek på om det sista är så normalt men roligt var det)
 
vi har fått tröjorna och tygpåsarna till exploSON också, vilket också gör mig glad. och tanken på att det är mindre än en vecka kvar tills vi har vår första föreställning, helt sjukt. ska bli så bra.
 
nu ska jag snart dra mig tillbaka till skolan och ha jazzensemble, och efter det ska jag träffa Jonna.
Jag har så många anledningar till att vara glad idag, och så skönt att vara det! woho.
 
 
 
 
 
 
 
nu måste jag snart skynda. tjing!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: