sarakowalski

paket bara till mig

Kategori: Mitt liv

 
det finns ju en tjusning med att beställa kläder från internet. 
det är ju att få paketet. 
man bär det från posten, förväntansfullt. (hur man nu bär någonting förväntansfullt, men ändå) 
sedan får man öppna det. 
och lukten, åh prisa lukten av plast blandat med nya kläder. 
nu låter jag helt dum i huvudet kanske.
men det är ju faktiskt nice.
 
mina klänningar var dock inte riktigt som förväntat. 
kanske lite fulare osv.
men vadå, känslan finns ju ändå där. 
och lukten. 
 
 
 
 
 
 
 
 
den ena klänningen är en lång sådan, bara vanlig och rak. 
ganska tight och åtsittande liksom.
den andra är ganska vanlig som ni ser.
men fin ändå.
 
det blir nog bra. 
 
och jag fick ju ändå paketet.
vilket gör det värt hundra gånger om.
 
 
hej.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: