sarakowalski

om jag blundar ser jag inte det du inte känner.

Kategori: Mitt liv

 
idag var dagen ägnad åt effektivitet. typ. 
 
somnade runt halv sex igår, men ställde ändå klockan på nio. vaknade på totalt fel humör, gick upp och tänkte att jag skulle plugga matte. såg ett avsnitt av frasier istället, sen blev klockan mycket.
pinnade ner till dansstudion där vi hade ett kort dansrep, riktigt kul måste jag säga. 
sedan skrev vi manus till vårt SON-projekt, i hela fyra timmar faktiskt. utmattande.
men nu är det helt klart. och det känns så himla skönt.
 
gick hem, och var så himla trött att jag inte visste var jag var. åt lite mat och tog sen en tupplur.
hoppade upp ur sängen efter tjugo minuter, drack kaffe och nu sitter jag och pluggar matte.
 
gudars vad mycket man hinner på en dag egentligen. eller så. 
 
ska nog ge mig relativt snart, börjar fastna på varenda tal vilket aldrig är något bra tecken. 
 
 
 
skön klass från förra dansrepet.
 
yeah.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: