sarakowalski

något som behövs

Kategori: Mitt liv

 
igår hade jag en välbehövlig lördag.
jag hatar sådant egentligen.
men igår var det faktiskt ganska skönt. tro det eller ej.
jag var på skolan ganska tidigt och satt och övade piano. övade också lite sång men min hals vill inte riktigt samarbeta så det lät skit. roligt.
slutade med att jag satt och spelade gitarr i typ 40 minuter. då kände jag att det fick räcka för dagen. 
 
gick hem och satte mig med matten, och kom på att jag kan absolut ingenting och provet är relativt snart ändå. känns ju väldigt stabilt. som jag ungefär. eller inte.
 
sen tog jag en hemmakväll med pappsen. åt pizza och såg skyfall. som var riktigt bra faktiskt vilket förvånade mig. men det var ju en glad överraskning. 
 
ska snart ta mig till skolan igen. öva lite mer piano. kanske lite kortare idag dock, måste lägga lite mer tid på matten. yeah.
 
 
 
 
 
 
tjingtjing.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: