sarakowalski

en perfekt fredagkväll

Kategori: Mitt liv

 
kom precis hem från Eleonor.
har varit där och firat hennes 19-årsdag.
 
det var himla trevligt allting.
maten såg helt fantastisk ut.
och smakade likaså.
 
sällskapet var också alldeles perfekt.
ae, en riktigt riktigt bra kväll på alla sätt och vis.
 
 
 
 
 
 
maten, Heiborns kan alltså.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
avslutade kvällen med lite soffmys. 
finaste brudarna!
yeah.
 
 
såhär såg jag ut förresten, kvällen till ära.
nya klänningen från asos och nya örhängen från Warszawa. 
(jag tror det är min första spegelbild någonsin. antagligen min sista med)
 
hej.
 
 
 

Kommentarer

  • Gobbe säger:

    Fyfaan vilken snygg klänning!

    Svar: men tack så jättemycket, Dodde!!
    None None

    2013-01-13 | 23:46:01

Kommentera inlägget här: