sarakowalski

roligaste tiden.

Kategori: Mitt liv

 
och så var den här veckan slut. en av de roligaste veckorna i mitt liv.
det har varit så roligt att vara mitt uppe i allt det där med son-projekt och allt runt det. jag vill liksom inte riktigt släppa det än. det gick så himla snabbt allting, men det har som sagt var den roligaste veckorna någonsin.
vilket gör allting så himla värt. ah. har kommit klassen så nära också, vilket gör allting ännu bättre.
åh dem är så bra.
 
igår hade vi sista föreställningen, och det gick bra. det kändes väldigt bra. gick ut och åt med klassen på pappa grappa efteråt, sjukt nice. sedan gick vi till grabbarnas lägenhet, och hängde lite där. kom hem vid två, och var så himla trött. somnade på två sekunder.
 
idag åkte jag och min syster med pojkvän till grand hotel för att träffa mamma och hennes sambo. vi åt hotellfrukost, vilket alltid är helt underbart.
sjukt fräsch frukost också. mums.
åt tills jag dog typ. 
riktigt mysigt! 
 
släpper random bilder från son-lördagen och kvällen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
åh jag har så himla snygga och duktiga klasskamrater. de är fan bäst.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: