sarakowalski

händelserik onsdag

Kategori: Mitt liv

 
igår var jag i Söderköping med Alba, Johanna, Linn och Eleonor. 
var lite tidig hos Linn så fick hänga i hennes sjukt mysiga hus med en kopp kaffe i handen och ett par varma tofflor på fötterna. det var inte dumt alltså. 
Sen kom de andra brudarna och vi begav oss till en isad bana för att åka lite skridskor. jag lånade ett par hockeyrör av Linn vilket brukar resultera i att jag ramlar väldigt många gånger, eftersom jag är van med att åka konståkningsskridskor. men den här gången gick det ändå hyffsat bra. fick in tekniken lite mer än förra gången ändå. nice.
 
vi åkte inte så länge, bara tills alla fick tillräckligt ont i fötterna för att lägga av.
vi gick till ica, köpte gulaschsoppa och bröd och gick hem till Linn. Satte oss i hennes kök. Åt och pratade.
avslutade vistelsen i hennes soffa under världens mysigaste filt innan jag åkte hem. 
 
på kvällen var jag på Jojje Wadenius som spelade på crescendo. Med sig hade han en sjuk trummis, Per Lindvall. och basist och pianist förståss. Lars Danielsson och Jesper Nordenström.
det var bra, stundtals riktigt fett. Per Lindvall var ju som sagt väldigt nice, jahadå.   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(jag var såklart den enda som envisades med att ha hjälm under skridskoåkningen) 
 
ajja. en riktigt fullspäckad och nice dag. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: