sarakowalski

goodnight Seattle

Kategori: Mitt liv

 
såg precis sista avsnittet av min absoluta favoritserie, Frasier.
jag har följt med honom och hans fantastiska liv, och hans familj, så länge nu. men nu är det slut.
och det känns så himla tomt. helt seriöst alltså... sjukt.
elva säsonger sammanlagt har jag nu plöjt igenom, och det finns ingenting med serien som är dåligt.
den är så rolig, fast humorn är så smart med mycket ironi osv så det blir aldrig amerikanskt och klyshigt. i så fall när det är det så är det bara otroligt fint.
och skådespelarna. alla dessa fantastiska skådespelare som gör att man blir kär i alla deras karaktärer. helt sjukt bra. 
jag grät floder på sista avsnittet och försöker nu accpetera det faktum att det är slut. 
okej jag kanske låter lite väl melodramatisk nu. men ändå, kommer sakna Frasier och hans värld. väldigt mycket.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
åh, bästa. sämsta bilderna dock. men bästabästa serien. Fantastiskt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: