sarakowalski

det är lika bra att radera det

Kategori: Mitt liv

 
svenskaprovet är avklarat. och det är himla skönt, även om det känns som det gick åt helvete. eller det känns inte som det, jag vet att det gjorde det. menmen. 
 
efter provet var jag på världens och åt lite middag med några bra tjejor. 
sen efter det var jag på bossa-konsert med fina tvåor i degeers café. väldigt mysig konsert med bra sångare. soft grej liksom, bossa-musik är ju rätt soft ibland. 
 
idag har jag haft världens värsta dag och musikalrep. hemskt tråkigt, efter son och allt. men man får väl göra det bästa av det, för att försöka vara lite positiv. vilket jag känner att jag är lite för sällan, ajja blablabla.
 
ikväll softar jag runt. är så himla trött. imorgon ska jag hjälpa till att flytta lite grejor och sen ha det nice resten av dagen. blir ju soft. jahadå. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
fine tvåor det finns alltså. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: