sarakowalski

svårt att veta hur

Kategori: Mitt liv

 
Tisdagar är ganska bra då jag börjar 11.40. 
Träffade Linda på morgonen för att ta en liten frukost och snacka lite osv.
Det var så himla trevligt verkligen! jag märkte hur mycket jag hade saknat henne. helt sjukt. 
 Vi hann ta igen lite förlorad tid, och hann prata länge. till slut var det bara fyra minuter kvar tills jag började min lektion och var tvungen att pinna iväg. 
 
Sen hade jag svenska i tre timmar, då marcus och jag hade det väldigt roligt, och efter det satte Matilda och jag oss på Espresso house och pluggade lite naturkunskap. (prov om två dagar, galet)
 
Nu ska jag väl ta och läsa lite till om jordskorpan, inte det intressantaste man kan göra. tack vare naturkunskapen har jag kommit underfund med att jag är humanist uti fingerspetsarna. så något har jag ju fått ut av det i alla fall. värt
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: