sarakowalski

provjävel

Kategori: Mitt liv

 
högskoleprovet alltså. det var väldigt sjukt måste jag säga. svåra uppgifter som man skulle lösa på minimal tid. 
även det jag trodde jag skulle ha lite enklare för var svårt. 
och jag känner verkligen att jag inte vill se resultatet. ajja. 
pauserna var ju nice, stod ute för mig själv i solen och drack vatten. 
på lunchen träffade jag Jonna, och vi satt i solen och åt sallad. värt!
 
efter provet gick jag hemåt, lyssnade på pentatonix och var stört glad över att provet var överstökat. stannade till på hemköp för att hämta ut mitt paket från bokus. alltid lika trevligt med lite böcker.
 
snart ska jag träffa Jonna igen och vi ska gå till enoteket för en liten middagsdejt. 
blir sjukt bra. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: