sarakowalski

good times

Kategori: Mitt liv

 
tjena. igår hade jag en riktigt bra dag. jag pluggade lite på förmiddagen, eller mer "pluggade". såg lite på the walking dead osv men ändå. så himla fint väder ut så jag tog på mig vårjackan (!!) och tog sedan en promenad till hela människan, vilket tog mycket längre tid än vad jag trodde. tuggade juicy fruti på vägen, riktigt vårigt!
köpte en grön kavaj, en halsduk och en liten vit blus för 80 riksdaler. gött! 
 
vid fem mötte jag sedan upp Jonna för lite mys. vi gick och handlade, lagade väldigt god mat och sedan såg vi på en prinsessas dagbok 2 (extremt töntig, men är det nostalgi så är det). sedan blev vi båda väldigt trötta. 
gick och la oss och låg och pratade ett tag innan vi somnade. 
 
gick upp relativt tidigt och gjorde scones till frukost. så jävla värt. det borde man göra oftare kom vi fram till hoho. satt och tog en redigt lång frukost och softade gärnet. 
Jonna åkte hem nyss för att plugga, och jag ska göra detsamma. så fett opepp.
men ajja.
 
har haft det riktigt gött i alla fall. Jonna är så jävla bra, helt sjukt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
lite sammanfattning i bilder sådär.
så himla nice.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: