sarakowalski

en väldigt sjuk dag

Kategori: Mitt liv

 
Alexandra och jag var på Lunnevads folkhögskola idag för att söka musiklinjen där. 
Vi kom dit, träffade linjeansvarige, gjorde teoriprov och sedan gick en lång promenad och höll på att blåsa bort.
Vi kollade in stället lite, det var väldigt fint faktiskt. Nästan så att man blir sugen. Fast aa, nej. 
 
Spelprovet kan jag inte säga någonting om mer än att det gick åt helvete. Kommer inte ihåg mycket av det, fick blackout under båda mina låtar. Helt galet. Allt tog bara tjugo minuter, men det var väldigt konstiga tjugo minuter. Det kändes som att man inte var där själv, som att det var någon annan. Jätteskumt faktiskt.
 
Vi fick skjuts dit och hem av Alexandras sköna pappa, som satt och läste Charles Dickens under hela dagen medan vi chillade runt. Soft.
 
Efteråt satte Alex och jag oss på paus och åt lite, insåg efter att all nervositet hade släppt att vi var väldigt hungriga. Tog en paussallad, och satt och pratade om allt. Fick skjuts hem och nu sitter jag här och typ dör av trötthet.
 
Hade en väldigt trevlig och nice dag med Alex i alla fall, om vi raderar de där tjugo minuterna. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
snygg som tusan. 
sjukt bra brud alltså!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: