sarakowalski

ute i sista minuten

Kategori: Mitt liv

 
Igår satt jag uppe och skrev referat och sammanställning till klockan 3.30 ungefär. skulle sedan sova, men det kunde jag inte alls faktiskt. somnade runt 4.15 och gick upp 6.45. riktigt nice. men jag får faktiskt skylla mig lite själv eftersom att jag alltid börjar alldeles för sent med allting. ja. 
har dock inte varit så trött idag, som man kanske skulle kunna tro utan har bara skrattat åt allting och softat runt. en skön dag liksom. 
 
fick även ett sommarjobb, vilket var skönt. har gått och oroat mig för det där lite då och då, men nu blir det inget mer oroande.
 
gav mig ut och joggade efter skolan, och det gick ganska dåligt. detta beror ju såklart på att jag inte har gjort det på länge. svinigt jobbigt. men som alltid så var det skönt efteråt. 
 
nu ska jag sätta mig och göra en uppgift till religionen och rätta lite rapport. 
 
 
 
hejdårå.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: